همه عمر برندارم سر از این خمار مستی

  • ۰
  • ۰

هو الرئوف الرحیم


جامونده و خواب مونده و ناامید از همه جا دیدی؟..

من م..

ماه رمضون امسال چه زود تموم شد..

بدجوری احساس خسران می کنم..

میگن عید فطر یه جلوه ای از قیامت ه..

خسران.. خسران..

خدایا دیگه از خودم امیدم رو بریدم.. مگر خودت نگاهی کنی و راهم بندازی..


سال های قبل با این که غصه م از تموم شدن ماه رمضون بیشتر بود

اما یه شعف و شادی عمیق به خاطر عید داشتم

و می گفتم خدا این عید رو گذاشته برا اون بنده خوباش که از غصه تموم شدن ماه رمضون

قالب تهی نکنن..


ولی امسال.. فقط حس خسران دارم.. فقط..

دیگه اون شادی عمیق نیست..

    

خدایا خودت به فریادمون برس.. فقط خودت..

قلة حیلتی..

       

  • ۹۶/۰۴/۰۵
  • زینب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی